Skriv inlägg   
Lägg till Mallissnack som favorit!
Inlägg av Kategori Datum
Kent
Mallisforumet 2021-05-29 15:19
Stämmer inte! Casablanca gäller.
Jamän Tony! Jag tror inte att du riktigt förstått det här med vad som händer här i Magaluf! Alla som varit med och drivit Saxo förr om åren har i år flyttat över till Casablanca! Robin, Fabian och Snuff bland annat som bartenders, DJ Jacob som jobbat alla åren på Saxo kommer att se till att Casablanca Rockar fetare än någonsin. Artisterna har oxå flyttat med till Casablanca eller vad sägs om tex La Cream, Basic Element, Fre och Lilleman för att nämna några! Att dessutom magaluf.nu har valt Casablanca till samarbetspartners visar oxå tydligt att Casablanca redan nu är sommarens PARTYPLEJS för alla skandinaver. Jag är ledsen om någan har gett dig fel information om vad som är inne sommaren 2002!!!! Men som alla andra är du oxå välkommen att "FESTA MED STJÄRNONA" i sommar!!! Kent/Manager Casablanca 2002



-----Ursprungligt inlägg-----

Hallå på er!
Saxo kommer forsätta i samma svenska (och skandinaviska) anda som alltid innan (allt annat snack om engelsmän och sånt stämmer inte, det är bara falska rykten!). Det stämmer att det är en ny ägare, dock så kommer det inte att ske några förändringar, Saxo ska ju vara som det alltid har varit!!! Några små trevliga saker har ändå hänt, det har renoverats upp, ny bar och ny musikanläggning... bara för att höja kvalitén så man kan rokka loss bättre och roligare! =) Det kommer i stort sett (kanske bara) vara svenskar som jobbar där, inkastare, bartenders, DJ:s etc. Jag kan lova att det i år kommer vara riktigt galna bartenders ni beställer all dricka ifrån i sommar!

Vi ses i baren!!

Frågor? maila mig!
mail: [email protected]

Tony Yoh Jansson - Svensk rekryterare - Saxo Crew