Frågor och Svar om MAGALUF REUNION PARTY 2004
Här följer vi upp med de frågor vi får in från alla! Så här bör du finna svar på det mesta!
Fråga:
Jag har inte fått hem min inbetalningsavi?

Svar: Du kommer INTE att få hem en sådan, utan du ska gå till din bank, postkontor eller internetbank och göra en inbetalning själv. På den skriver du ditt bokningsnummer, belopp, vem du är med adress och Svenska Postgiro kontonummer: 1445496-1, mottagare: Anders Arveryd. Eventullt extrainfo för barskoleelever etc.

Fråga:
När jag gör min bokning, får jag upp "tips bokningsnummer finns inte"?

Svar: Det vanligaste felet då är den mänskilga faktorn och att du inte har läst igenom ordentligt, det är så att det ska vara ett "bokningsnummer" i tipsare fältet, inte ett namn på din kompis eller något annat ogiltigt bokningsnummer.

Fråga:
Hur gör jag för att kunna bo med mina kompisar, jag vill inte bo med vem som helst?

Svar: Snälla läs instruktionerna när du gör bokningen. Där står det förklarat hur du och dina kompisar ska göra för att bo med varandra.

Fråga:
Jag glömde kryssa för buffen, jag vill ha en sådan nu kom jag på i efterhand, vad göra?

Svar: Kontakta Anders på Magaluf.nu via [email protected] så löser ni så att du får Buffebiljett, men bestäm dig fort för detta är inte ett alternativ för dem som inte vet om de ska ha buffe och då börjar med att välja ingen buffe, för att sedan komplettera.

Fråga:
Jag hinner inte betala i tid, ska jag göra en ny bokning?

Svar: Nej, nu är det för sent att betala in. Du får kontakta Silja Line på 08-222 140 ifall du inte har betalt din bokning ännu!

Fråga:
Jag vet inte om jag kan åka med än, ska jag göra en bokning ändå för att säkra en plats?

Svar: Nej, gör ingen bokning förrän du är säker på att du kan åka och betala i tid.

Fråga:
Är det 18 år eller 19 år, det står (18) 19 år som åldersgräns?

Svar: Från och med den 30 Oktober är det 19 år som gäller!

Fråga:
Vet du något bra sätt att ta sig till Stockholm?

Svar: Det som finns på förstasidan med Silja Lines anslutningsbussar är vad vi rekommenderar, för er som kommer runt om i landet och från bl.a. Norge kan vi tyvärr inte hjälpa er med utan ni får finna en resväg på egen hand.

Fråga:
Tjena fan Anders, ***** från ***, vi skulle få komma med några från personalen, hur gör vi nu?

Svar: Jag kommer snacka med din arbetsgivare(Monica DGV, Freddan GG, Ole Gjøkeredet och Kent på Casablanca) och få in era namn den vägen. Så du ska inte oroa dig. =)

Fråga:
Hej, jag har bokat och betalt, men inte fått hem någon biljett, vad händer?

Svar: Du kommer få en kvittens via epost ett par dagar efter din inbetalning(Det kan dröja lite extra nu i början, ha lite tålamod), sen är det legetimation som du hämtar ut din biljett på Silja Terminalen samma dag som båten går. Dvs 13 November.

Fråga:
Vart i Stockholm går båten i från, och vilken båt är det?

Svar: Det är Silja Line Festivalbåten, och den avgår från Silja Terminalen vid Värtahamnen i Stockholm, ta tunnelbanan till Gärdet, Röd linje mot Ropsten. Därefter följer du skyltarna.

Fråga:
Jag fyller 18 år på Söndagen den 14 Nov, SNÄÄÄLLA kan jag få åka med?

Svar: Tyvärr inte. Det är 18 år som gäller avgångsdagen.

Fråga:
Vart ska jag betala in någonstans och vad skriver jag på PostGirots inbetalningsavi?

Svar: Du skriver bokningsnummer, personnummer. Sen i Avsändarfältet din adress m.m. Samt belopp. Betala in på Svenska Postgiro kontonummer: 1445496-1, mottagare: Anders Arveryd.

Fråga:
Vi är bara 2 st min kompis och jag, kan vi få en tvåbäddsshytt?

Svar: Alla tvåbäddshytter är reserverade för diverse olika gäster, besökare, artister m.fl.

Fråga:
Jag har gått Int. Bar & Cocktailskolan, hur får jag rabatten alla elever ska få?

Svar: Du gör en bokning precis som alla andra, den enda skillnaden är när du gör din inbetalning, att du betalar in 100 kr mindre än beloppet du beställt för och skriver på din inbetalning vilken barskolegrupp du gick i samt "BARSKOLAN.NET". Glöm inte bokningsnummer och personnummer för gudsskull.

Fråga:
Jag råkade göra lite fel så nu har jag fått dubletter på min bokning, hur får jag bort en av dessa?

Svar: Kontakta Anders på Magaluf.nu via [email protected] så tar ni bort den dubbelbokningen tillsammans, glöm inte att skicka med bokningsnummer.

Fråga:
Vi förköpte biljetter i Magaluf i sommras, hur gör vi nu?

Svar: När ni betalat in resterande belopp(följ instruktionerna på förköpsbiljetten) så skall ni sedan få i ett mail från Anders erat bokningsnummer och en kvitense på att er bokning är komplett.

Fråga:
Är bokningarna bindande?

Svar: Efter att betalning är mottagen är bokningen bindande, enda sättet ifall man inte kan/vill åka är att finna någon annan som tar över ens biljett.



Fler frågor?
kontakta [email protected].